Субʼєкт- субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно- професійної підготовки майбутнього фахівця
Анотація
В статті висвітлюються переваги суб‟єкт -суб‟єктного типу соціальних взаємин у контексті пріоритетів педагогіки толерантності. Cхарактеризовано підходи, що спроможні посилити дієво-практичний характер освітнього процесу в закладі вищої освіти задля більш продуктивного розвитку у студентів толерантності як особистісної якості та формування їхньої професійної компетентності в аспектах виховання
толерантності у вихованців. Закцентовано увагу на освіті як культуро відповідне та культуро утворювальне середовище. Така площина осмислення постулатів педагогіки толерантності підвищує роль вищої школи у полікультурному вихованні студентства.