Професійний менталітет фахівця: домінантність брендінгових показників та формувальний потенціал вищої школи
Анотація
Порушено проблему якісної професійної підготовки майбутнього фахівця у процесі набуття ним базової вищої освіти в умовах сучасної вищої школи. Дослідницьку увагу сфокусовано на впливовості професійного менталітету, як якісної особистісно-професійної властивості студентів, на його здатності до успішної самопрезентації та створення персонального бренду. Окреслена площина наукового пошуку в умовах освітніх реалій сьогодення набуває актуальності через випереджувальну функцію репутації особистості професіонала. Це порівняно новий ракурс осмислення з-поконвічної проблеми якості, зокрема, освітніх послуг та в площині розуміння персонального бренду фахівця з позиції концепції соціального капіталу.
Констатовано не тотожність таких близьких понять, як імідж, репутація, бренд. Деталізовано ресурси освітнього процесу сучасної вищої школи у формуванні творчої індивідуальності, зокрема, педагога, що розглядається як суттєва передумова набуття майбутнім фахівцем брендингових показників. Закцентовано на ресурсах у цій площині контекстного підходу та інтерактивних педагогічних технологій. Стверджується, що критерій успіху особистості в процесі доцільно вважати провідним і в аспекті стимулювання кар’єрного просування, і в площині іміджування.