Субʼєкт- субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно- професійної підготовки майбутнього фахівця

  • Надія Кічук Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: толерантність, педагогіка толерантності, освітній процес вищої школи, суб‟єкт-суб‟єктна взаємодія.

Анотація

В статті висвітлюються переваги суб‟єкт -суб‟єктного типу соціальних взаємин у контексті пріоритетів педагогіки толерантності. Cхарактеризовано підходи, що спроможні посилити дієво-практичний характер освітнього процесу в закладі вищої освіти задля більш продуктивного розвитку у студентів толерантності як особистісної якості та формування їхньої професійної компетентності в аспектах виховання
толерантності у вихованців. Закцентовано увагу на освіті як культуро відповідне та культуро утворювальне середовище. Така площина осмислення постулатів педагогіки толерантності підвищує роль вищої школи у полікультурному вихованні студентства.

Опубліковано
2021-02-25
Як цитувати
Кічук, Н. (2021). Субʼєкт- субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно- професійної підготовки майбутнього фахівця. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (42), C. 99-103. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/389

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають