Педагогічні умови формування основ культури спілкування у дітей різних вікових груп.

  • Вікторія Звєкова Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: спілкування, культура, особистість, культура спілкування дітей різного віку, моральне виховання, відповідальність.

Анотація

У статті представлено аналіз проблеми формування культури поведінки дітей різного віку в навчальному закладі. У результаті теоретичного аналізу наукового доробку зарубіжних та вітчизняних науковців систематизовано проблемам культурного спілкування дітей дошкільного віку та початкової освіти. Розглянуті основні принципи, методи та форми систематичної роботи з виховання культури спілкування дітей. Розкрито
взаємозв’язок таких компонентів як культура спілкування, звички, відповідальність, самостійність, обов’язки, виконання доручень. Констатовано, що важливою умовою повноцінної культури спілкування є взаємозв'язок різних типів словесних ігор, вправ, проблемних ситуацій, їх поступове ускладнення, систематична постановка проблемних мовних завдань. Наголошується на важливості створення сприятливої соціальної ситуації розвитку кожної дитини відповідно до її віковими та індивідуальними особливостями і схильностями є одним з принципів державного освітнього стандарту дошкільної освіти. Розвиток спілкування і взаємодії дитини з дорослими і однолітками є одним з головних завдань державного освітнього стандарту дошкільної освіти.

Опубліковано
2021-02-17
Як цитувати
Звєкова, В. (2021). Педагогічні умови формування основ культури спілкування у дітей різних вікових груп. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (49), C. 31-38. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/336

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають