Латинська та французька мови в освіті бессарабського студентства крізь призму творчості Франсуа-Луї Бюньйона

  • Ольга Кудінова Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: латинська мова, французька мова, Бессарабія, швейцарська колонія, педагогіка, освіта, навчання

Анотація

Метою даної статті є дослідження праці «Стародавня і сучасна Бессарабія. Історична, географічна та статистична праця» відомого швейцарського пастора, педагога і письменника Франсуа-Луї Буньйона з точки зору його ролі у викладанні латинської та французької мов студентам університетів Бессарабії. У статті стверджується, що необхідність і актуальність дослідження зумовлена концептуальними положеннями Національної доктрини розвитку освіти в Україні ХХІ століття, які постулюють знання іноземних мов як одну з основних навичок, що дозволяють сучасному фахівцю постійно вдосконалюватися. і досягати професійних цілей. Сучасна освітня політика Української держави також спрямована на врахування регіонального контексту та його напрацювань у процесі викладання іноземних мов. У сучасних умовах розвитку українського суспільства необхідним є піднесення регіонального інтелектуального потенціалу як найвищої цінності всього народу, подальшого розвитку регіонального мислення, його поглибленого вивчення та творчого використання регіональної мовної та духовної спадщини в суспільному житті. освітній простір. Потенціал дослідження Франсуа-Луї Буньйона про Бессарабію є великим і значущим для майбутніх учителів не лише з точки зору відображення історії, географії, культури, мов, традицій і цінностей регіону Бессарабії, а й у контексті навчання латинською та французькою мовами. Вивчення латини майже неможливо без звернення до величезного римського історичного та культурного контексту. У цьому сенсі праця Буньйона особливо цінна для бессарабських студентів, оскільки приділяє значну увагу римській спадщині в історії цього регіону. Для тих, хто вивчає французьку мову, актуальність аналізованої роботи також беззаперечна: серед багатьох способів вивчення мов одним із найпростіших і найочевидніших є читання книги іншою мовою, яка res our agitur. Практика показує, що включення у навчальний процес уривків із розглянутого твору викликає в учнів справжній інтерес, сприяє кращому засвоєнню лексико-граматичного матеріалу.

Опубліковано
2023-05-09
Як цитувати
Кудінова , О. (2023). Латинська та французька мови в освіті бессарабського студентства крізь призму творчості Франсуа-Луї Бюньйона. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (62), С. 164-172. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/728

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають