Сучасні інтерактивні технології у процесі формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти на заняттях з англійської мови

  • Олена Салі Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: соціокультурна компетентність; інтерактивний метод; інтерактивне навчання; інтерактивні технології навчання, мотивація.

Анотація

Тенденції розширення міжнародного співробітництва, і, відповідно, міжкультурної комунікації, зумовили появу нових вимог до майбутніх фахівців: бути активними учасниками іншомовного професійного спілкування, досконало володіти правилами мовної поведінки під час комунікативного процесу. Таким чином, перед вченими і педагогами вищої школи стоїть проблема забезпечення максимально високого рівня сформованості соціокультурної компетентності.

Завдання викладача в цьому процесі полягає в використанні у своїй педагогічній практиці якомога ширшого спектру різних методів і засобів навчання, які активізують навчальну та пізнавальну діяльність здобувачів вищої освіти в процесі вивчення англійської мови; в стимулюванні зацікавленості предметом і матеріалом, який викладається. Використання інтерактивних методів і засобів буде залежати від багатьох факторів. З метою ефективно постійно користуватися традиційними методами і системами навчання бажано експериментувати, випробовувати нові прийоми і засоби з урахуванням вимог сьогоднішнього дня.

У статті зроблено спробу проаналізувати використання сучасних інтерактивних технологій, які застосовують викладачі англійської мови щодо формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти у навчальному процесі. Розглянуто особливості та специфіку застосування інтерактивних методів викладання англійської мови у закладах вищої освіти. З’ясовано  доцільність використання інтерактивних технологій, які дозволяють зробити заняття більш різноманітними, і дають можливість студентам проявити мовну самостійність, реалізувати комунікативні вміння і мовні навички. Доведено доцільність використання інтерактивних технологій, орієнтованих на активізацію творчого мислення студентів.

Закладам вищої освіти необхідно створювати умови для якісної підготовки фахівців, запроваджувати нові педагогічні методи, технології, інтерактивні методи навчання, що спрямовані на розвиток практичних навичок, творчих сил, здібностей та нахилів особистості.

Опубліковано
2021-04-12
Як цитувати
Салі, О. (2021). Сучасні інтерактивні технології у процесі формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти на заняттях з англійської мови. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (47), C. 81-89. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/407