Кейс- метод як і нтерактивна технологія формуван ня іншомовної соціокультурної компетентності бакалаврів - філологів

  • Олена Салі Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: кейс-метод, соціокультурна компетентність, інтерактивна технологія, проектування, аналіз конкретних ситуацій, ситуаційна вправа.

Анотація

У статті обґрунтовується сутність поняття кейсу, визначаються його основні складові компоненти. Визначено джерела походження та етапи формування проблемно -ситуативного навчання. Проаналізовані основні засоби кейс-методу. Стаття характеризує метод аналізу конкретних ситуацій як подій, які включають в себе конфлікт, або виступають в протиріччі з навколишнім середовищем. Схарактеризовані основні функції кейсу у процесі формування соціокультурної ко мпетентності при вивченні іноземної мови. Автор визначає необхідні умови, які треба враховувати при складанні опису конкретної ситуації або кейса. Проаналізувавши науково-дослідну літературу, у статті представлено приклади варіантів організації занять з використанням методу АКС . Дослідження ефективності кейсу у формуванні іншомовної соціокультурної компетентності проводилося зі студентами II курсу факультету іноземних мов та факультету української філології та соціальних наук Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Спираючись на проведене дослідження, автор виділив функціональні ролі усіх учасників кейс-стаді у процесі формування іншомовної соціокультурної компетентності. Проаналізовано той факт, що при роботі над кейсом у
деяких студентів виникли труднощі у вираженні своєї думки через брак знань з іноземної мови. Автор дійшов висновку, що кейс-метод як інтерактивна форма навчання й активізації навчального процесу дозволив успішно сформувати компетенції й вирішити основні завдання навчально-виховного процесу.

Опубліковано
2021-02-25
Як цитувати
Салі, О. (2021). Кейс- метод як і нтерактивна технологія формуван ня іншомовної соціокультурної компетентності бакалаврів - філологів. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (42), C. 127-133. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/393