Онлайн-тестування як ефективний інструмент вивчення англійської мови студентами вищих навчальних закладів в умовах дистанційного навчання

  • Світлана Слободяк Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: онлайн-тестування, вивчення англійської мови, переваги, недоліки, самоосвіта, дистанційне навчання

Анотація

Мета цієї статті – дати огляд найбільш популярних підходів до застосування тестування у сфері освіти. Традиційно, тестування вважається однією з найефективніших форм контролю якості навчального процесу. Тести можуть використовуватися як для оцінювання учнів в аудиторії з метою виставлення оцінок, так і для загального порівняння учнівських досягнень, коли необхідно визначити їх загальний рівень знань. Використання тестування в навчальному процесі має свої переваги та недоліки. Багато вітчизняних і зарубіжних науковців визнають, що тестування є якісним, об’єктивним і справедливим способом оцінювання, хоча воно не здатне оцінити високопродуктивні рівні знань, пов’язані з творчістю. Слід визнати, що форми та напрями застосування тестування в навчальному процесі змінилися завдяки використанню нових інформаційних технологій. Зокрема, основним інструментом оцінювання знань здобувачів вищої освіти під час дистанційного навчання стали онлайн-тести. Крім перевірки знань, онлайн-тестування можна широко використовувати для закріплення вивченого матеріалу. Метою такого навчального онлайн-тестування є не оцінка рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, а мотивація їх до самоосвіти, що є надзвичайно важливим в умовах дистанційного навчання. Підхід до онлайн-тестування як до інструменту навчання є особливо актуальним у зв’язку з сучасною тенденцією до скорочення аудиторних годин на користь самостійної роботи. Регулярне онлайн-тестування може стати ефективним методом організації самоконтролю якості виконання самостійної роботи здобувачами вищої освіти.

Опубліковано
2023-12-04
Як цитувати
Слободяк, С. (2023). Онлайн-тестування як ефективний інструмент вивчення англійської мови студентами вищих навчальних закладів в умовах дистанційного навчання. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (64), С. 201-206. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/771