До питання про використання комунікативного підходу у викладанні англійської мови в умовах змішаного навчання

  • Світлана Слободяк Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: методи навчання, граматико-перекладний підхід, аудіо-лінгвальний підхід, комунікативний підхід до навчання мови, комунікативна компетентність, плюси і мінуси, змішане навчання

Анотація

Метою цієї статті є огляд найпопулярніших підходів до викладання англійської мови як іноземної. Описано найбільш традиційний граматико-перекладний підхід. Незважаючи на сумнозвісний наголос на граматичній структурі мови та її відповідних еквівалентах у рідній мові тих, хто вивчає англійську, цей метод вважається таким, що має ряд позитивних сторін, найважливішою з яких є розвиток інтелектуальних здібностей учнів, оскільки цей метод базується на розумінні мови як системи та спирається на когнітивний підхід до навчання. Також велика увага приділяється аудіо-лінгвальному методу навчання. Підкреслюється, що цей метод передбачає багаторазове повторення мовних конструкцій і мовленнєвих зразків, що призводить до їх автоматизації, що позитивно впливає на засвоєння звуково-інтонаційної системи англійської мови. Комунікативний метод навчання визнано найпопулярнішим у наш час. Це зміна пріоритетів від опанування граматики та вимови до впевненого спілкування англійською мовою у всіх можливих життєвих ситуаціях. Прихильники цього методу підкреслюють його численні переваги, включаючи змістовне спілкування, орієнтоване на студента навчання та вільне володіння мовою, хоча не виключають і недоліки. Розглянуто праці різних сучасних лінгвістів і методистів у галузі комунікативного навчання мови. Особливу увагу приділено використанню комунікативного підходу до навчання англійської мови в умовах змішаного навчання. Зроблено висновок, що комунікативну методику навчання англійської мови у змішаному навчальному середовищі можна поєднати з іншими методиками навчання шляхом використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Опубліковано
2023-05-09
Як цитувати
Слободяк, С. (2023). До питання про використання комунікативного підходу у викладанні англійської мови в умовах змішаного навчання. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (62), С. 225-231. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/735