Формування м’яких іншомовних навичок для навчання студентів: ресурси інтерактивного підходу

  • Анастасія Бражнікова Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: навчання, інтерактивне навчання, іноземна мова, студенти, заклад вищої освіти.

Анотація

У статті представлено деякі результати проведеної аналітичної роботи з
проблематики інтерактивного підходу.
Доведено актуалізацію соціально-педагогічних потреб у вияві студентською
молоддю іншомовної компетентності. Акцентовано на загостренні проблематики
розвитку у студентства м’яких навичок для навчання та успішної професійної
діяльності, що мають підґрунтям вияв іншомовної активності.
У ході дослідження розглядаються актуальні проблеми інтерактивного навчання
студентів, уточнюються позиції педагогів-теоретиків щодо класифікації інтерактивних
методів навчання. Дається обґрунтування доцільності використання стимулюючого
ефекту методів інтерактивного навчання з метою формування позитивних стійких
мотивів вивчення іноземної мови як фактора підвищення продуктивності навчання
іншомовного спілкування.
Доведено доцільність враховувати, що впровадження методів, прийомів
інтерактивного навчання іноземної мови повинно здійснюватися викладачем системно на
всіх етапах вивчення іноземної мови задля формування у них цілісного уявлення про мову і
культуру іншомовного спілкування.
Схарактеризовано положення, що розкривають дидактичний потенціал дискусії
та виступають в якості обґрунтування ефективності методично компетентного і
педагогічно доцільного використання даного методу в процесі навчання іншомовного
спілкування в закладах вищої освіти.

Опубліковано
2021-07-05
Як цитувати
Бражнікова, А. (2021). Формування м’яких іншомовних навичок для навчання студентів: ресурси інтерактивного підходу. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (53), C. 33-40. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/454