Ресурси емпауермент-педагогіки: активізація академічної мобільності здобувачів вищої освіти засобами розвитку їх іншомовної компетенції

  • Анастасія Бражнікова Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: академічна мобільність, іншомовна компетенція, емпауермент-педагогіка, мотивація навчання.

Анотація

Стаття присвячена актуалізації проблематики академічної мобільності у сучасному просторі вищої освіти України як засіб підвищення іншомовної компетенції здобувачів вищої освіти, конкретизації у цьому плані ресурсів іншомовної компетенції, переваги мотиваційного підходу до академічної мобільності та шляхи підвищення самомотивації як домінанти емпауермент-педагогіки. Визначається роль педагога ЗВО у сучасних умовах стимулювання академічної мобільності у якості засобу підвищення іншомовної компетенції здобувачів вищої освіти засобами емпауермент-педагогіки.

Опубліковано
2020-11-02
Як цитувати
Бражнікова, А. (2020). Ресурси емпауермент-педагогіки: активізація академічної мобільності здобувачів вищої освіти засобами розвитку їх іншомовної компетенції. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (48), C. 51-57. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/239