Особливості шляхів формування творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва

  • Хуан Жуйпін Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: формування готовності до творчої самореалізації учителя музики, творча самореалізація, музично-творча діяльність, музично-педагогічна практика.

Анотація

У статті розглянуто особливості шляхів формування творчого потенціалу майбутніх учителів музичного фаху до самореалізації під час їх професійної підготовки. У процесі розв’язання завдань дослідження теоретично обґрунтовані педагогічні умови й шляхи впровадження програм, які спрямовані на активізацію процесу підготовки фахівців музичної сфери. Доведено, що формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої самореалізації забезпечується шляхом використання інтегрованого підходу до опанування методиками музично-творчої діяльності. Основою такої роботи є застосування методів практичної роботи, зокрема музично-педагогічної практики, яка виступає фронтальним методом перевірки кінцевих результатів сформованої готовності студента. На етапі фахової підготовки майбутній учитель музичного фаху має усвідомлювати значення музичних здібностей у житті особистості, необхідність їх формування для творчої самореалізації. Наголошується на важливості розуміння педагогом особливостей процесу цілісного розвитку здібностей, знань, методів
та принципів організації музично-творчої діяльності учнів закладів середньої освіти.

Опубліковано
2021-02-17
Як цитувати
Жуйпін, Х. (2021). Особливості шляхів формування творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (49), C. 23-30. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/335