Лінгвокомунікативні риси текстів статусів соціальних мереж

  • Олена Четверікова Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: малоформатний текст, статус, соціальна мережа, жанр, комунікація.

Анотація

Статтю присвячено вивченню особливостей текстів статусів користувачів
соціальних мереж. Розкрито наукові підходи у визначенні понять «жанрова диференціація»,
«статус» у просторі мережевої комунікації. Виділено інформаційні жанри та пояснено
інтерес до вивчення жанрових відмінностей різних текстів. Пояснено особливості
написання тексту в мережі Інтернету. Розглянуто різновиди малоформатних текстів.
Актуалізовано підхід до соціальних мереж як особливого жанру персонального дискурсу.
Пояснено широке використання різноманітних стилів – від високо літературного до
просторічного у жанрах веб-комунікації. Виокремлено такі групи текстів статусів:
цитування слів відомих осіб, надання латинських та іншомовних цитат, автобіографічної
інформації або відомостей про третю особу, філософських міркувань, гумористичних та
парадоксальних висловів, рекламних оголошень. політичних слоганів, висловів з кінофільмів.
Відмічено лінгвістичні особливості побудови тестів статусів, пояснена роль їх емоційного
забарвлення. Порівняно тексти статусів з іміджевою рекламою та креолізованим текстом.

Опубліковано
2021-02-07
Як цитувати
Четверікова, О. (2021). Лінгвокомунікативні риси текстів статусів соціальних мереж. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (44), C. 126-132. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/102

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають