Методологічна підготовка майбутніх учителів іноземних мов до впровадження компетентнісного підходу
Анотація
У статті розкриті деякі аспекти вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов до реалізації компетентнісного підходу, який є провідним у світовій освітній практиці і в Україні зокрема; окреслені ефективні шляхи вдосконалення методичної підготовки майбутніх філологів до впровадження компетентнісного підходу під час навчання іноземних мов: перегляд змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов та оптимізація її форм, методів, засобів. Докладно розглянуто принципи, які виявляють суть особистісно орієнтованого навчання, компетентнісного й діяльнісного підходів та сприяють реалізації завдань компетентнісно орієнтованої методики, а саме мотиваційного забезпечення освітнього процесу; ціннісного орієнтування; активізації пізнавальної діяльності учнів під час вивчення іноземних мов; спрямування навчання на всебічний і гармонійний розвиток індивідуума; активності особистості; індивідуалізації; органічної єдності людини, мовлення і процесу навчання.
Проаналізовано актуальність підготовки майбутніх учителів із застосуванням тих методів, прийомів і засобів навчання, що здатні істотно підвищити мотивацію школярів до опанування іноземних мов, розширенню пізнавальних можливостей, забезпеченню мотивації отримання знань, створенню розвивального середовища, функціональності здобутих учнями знань та формуванню рефлексійних умінь.