Методичний супровід спортивних ігор сільської малочисельної школи

  • Віталій Сілаєв Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: супровід, методичний супровід, спортивні ігри, сільська малочисельна школа, фізична культура, різновікові уроки фізичної культури, груповий спосіб навчання, вікові особливості дітей

Анотація

У статті визначено поняття «супровід», «методичний супровід». Розкрито особливості процесу методичного супроводу спортивних ігор сільської малочисельної школи. Обґрунтовані поняття «спортивні ігри» та «сільська малочисельна школа.  Проаналізована психолого-педагогічна літературу щодо теми нашого дослідження. Виокремлені найважливіші аспекти процесу оволодіння спортивною грою. Визначаються особливості сільського освітнього середовища; позначаються проблеми організації занять фізичною культурою в сільській школі, розкриваються деякі способи вирішення цих проблем. Описані принципи, функції, засоби навчання на уроках фізичної  культури в умовах сільської малочисельної школи. Виділені характеристики організації та проведення різновікових занять. Порівняно індивідуальні та групові форми роботи щодо проведення занять з фізичної культури в сільській малочисельній школі. Рекомендовані приклади рухливих ігор з елементами гри в футбол в сільській малочисельній школі. Описана кількість учнів які діляться на міні-групи для проведення спортивних ігор. Надана назва, мета, завдання, зміст проведення ігор та  їх проміжок часу для проведення. Окреслені основні моменти на яких потрібен звернути увагу вчитель з фізичної культури при методичному супроводі гравців в умовах сільської малочисельної школи.

Опубліковано
2022-03-30
Як цитувати
Сілаєв, В. (2022). Методичний супровід спортивних ігор сільської малочисельної школи. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (58), С. 150-160. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/572