Методичний супровід спортивних ігор сільської малочисельної школи
Анотація
У статті визначено поняття «супровід», «методичний супровід». Розкрито особливості процесу методичного супроводу спортивних ігор сільської малочисельної школи. Обґрунтовані поняття «спортивні ігри» та «сільська малочисельна школа. Проаналізована психолого-педагогічна літературу щодо теми нашого дослідження. Виокремлені найважливіші аспекти процесу оволодіння спортивною грою. Визначаються особливості сільського освітнього середовища; позначаються проблеми організації занять фізичною культурою в сільській школі, розкриваються деякі способи вирішення цих проблем. Описані принципи, функції, засоби навчання на уроках фізичної культури в умовах сільської малочисельної школи. Виділені характеристики організації та проведення різновікових занять. Порівняно індивідуальні та групові форми роботи щодо проведення занять з фізичної культури в сільській малочисельній школі. Рекомендовані приклади рухливих ігор з елементами гри в футбол в сільській малочисельній школі. Описана кількість учнів які діляться на міні-групи для проведення спортивних ігор. Надана назва, мета, завдання, зміст проведення ігор та їх проміжок часу для проведення. Окреслені основні моменти на яких потрібен звернути увагу вчитель з фізичної культури при методичному супроводі гравців в умовах сільської малочисельної школи.