Ефективность методичної роботи з підвищення результативності навчально-виховного процесу

  • Віталій Сілаєв Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: управління освітою, методична робота, результативність навчально-виховного процесу, інноваційна діяльність, освітній заклад, заступник з навчально-методичної роботи

Анотація

У статті розглянуті поняття підвищення якості навчальної та методичної роботи закладу освіти. Виділені особливості управління навчальним закладом. Обґрунтовано поняття «методична робота», основні підходи до її реалізації. Виділені теоретичні та практичні особливості управління методичною роботою в навчальному закладі. Описана методична робота щодо організації інноваційної діяльності закладу освіти як передумова підвищення результативності навчально-виховного процесу. Проведена дослідно-пошукова робота з виявлення ефективності методичної роботи на підвищення результативності навчально-виховного процесу та надане наочне підтвердження експериментальної роботи. Управління інноваційним розвитком розглядається як елемент загального стратегічного розвитку освітнього закладу. Проведення методичної роботи щодо організації інноваційної діяльності з підвищення результативності навчально-виховного процесу  передбачає цілеспрямований процес застосування інновацій (зміни всередині системи) та експериментальної перевірки результативності та можливостей використання інновацій. Практична значущість експериментального дослідження полягає в тому, що його висновки і матеріали можуть бути використані педагогами-методистами в організації методичної роботи в освітньому закладі з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу.

Опубліковано
2021-11-15
Як цитувати
Сілаєв , В. (2021). Ефективность методичної роботи з підвищення результативності навчально-виховного процесу. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (56), C. 221-231. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/508