Трансфер суб’єкт-суб’єктної взаємодії як вияв комунікативно-стратегічної компетентності магістранта-гуманітарія
Анотація
Стаття присвячена науково-педагогічному осмисленню одного із складників магістерської підготовки фахівця-гуманітарія – набуття ним професійно-креативного рівня сформованості стратегічно-комунікативної компетентності. Проведений аналіз наукових джерел зумовив уточнення змістового наповнення поняття «стратегічно-комунікативна компетентність магістра-гуманітарія». Окреслено аспекти вияву стратегічно-комунікативної компетентності – особистісно-професійної якості магістранта – на його здатність до конструктивної самореалізації. Доведено, що гуманітарізація освітнього процесу та діалогізація навчання сприяють підвищенню мотивації здобувачів до самовдосконалення в аспекті досягнення позитивної динаміки рівнів сформованності.