Трансфер суб’єкт-суб’єктної взаємодії як вияв комунікативно-стратегічної компетентності магістранта-гуманітарія

  • Юрій Куріляк Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: стратегічна компетенція, магістерська підготовка, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, комунікативно-стратегічна компетентність

Анотація

Стаття присвячена науково-педагогічному  осмисленню одного із складників магістерської підготовки фахівця-гуманітарія – набуття ним професійно-креативного  рівня сформованості  стратегічно-комунікативної компетентності. Проведений аналіз наукових джерел зумовив уточнення змістового наповнення поняття «стратегічно-комунікативна компетентність магістра-гуманітарія». Окреслено аспекти вияву стратегічно-комунікативної компетентності – особистісно-професійної якості магістранта – на його здатність до конструктивної самореалізації. Доведено, що гуманітарізація освітнього процесу та діалогізація навчання сприяють підвищенню мотивації здобувачів до самовдосконалення в аспекті досягнення позитивної динаміки рівнів сформованності.

Опубліковано
2021-11-15
Як цитувати
Куріляк, Ю. (2021). Трансфер суб’єкт-суб’єктної взаємодії як вияв комунікативно-стратегічної компетентності магістранта-гуманітарія. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (56), C. 159-163. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/500