Комунікативно-стратегічна компетентність особистості як предмет науково-педагогічних досліджень
Анотація
У статті порушено питання пов`язане із вдосконаленням підготовки магістрів
гуманітарного спрямування у звязку із стрімким розвитком інформаційного суспільства,
активізацією глобалізаційних процесів, та підвищенням ступеня технологізації всіх сфер
людської діяльності, які зумовлюють зміни в соціальному середовищі в цілому і в системі
освіти, зокрема. До того ж, виходячи із приоритетності інтеграції України в світовий
та європейський освітній простір та актуалізації сучасних тенденцій щодо визнання
компетентнісних результатів освіти, загострення набуває комунікативно-стратегічна
компетентність особистості здобувача освіти. Йдеться про здатність, яка має
міжпредметний, міжгалузевий і об’єднуючий характер та постає якістю особистості,
котра сприяє її інтеграції в соціум упродовж життєвого шляху.