Формування історичної памʼяті студентів на прикладі діяльності З. Аркаса

  • Ада Дізанова Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: історична памʼять, національна памʼять, місця й фігури памʼяті, З. Аркас, Севастопольська Морська бібліотека

Анотація

Важливим чинником формування національної свідомості та національної
ідентичності є історична пам’ять. Наукові розвідки з проблем історичної пам’яті
посідають значне місце в українській та зарубіжній історіографії. Велика увага
приділяється дефініціям, типологізації та класифікації історичної та національної
памʼяті, визначенню місць та фігур памʼяті.
Враховуючи поліетнічний склад населення, пам’ять українського народу має
збагачуватись відомостями з історії національних меншин, чиє історичне минуле і
майбутнє повʼязані з Україною. Серед фігур памʼяті є знакові, які відіграли визначальну
роль у тих чи інших подіях, разом з тим є й такі, скромний внесок яких до цього часу
недостатньо оцінений і потребує подальшого вивчення й популяризації. На наш погляд,
заслуговує на увагу видатний син грецького народу Захарій Аркас .
З. Аркас сприяв формуванню і збереженню книжкового фонду Севастопольської
Морської бібліотеки. Його вважають першим дослідником історії Чорноморського
флоту. Він займався збиранням та описом давньогрецьких старожитностей Криму,
зокрема Херсонесу. Формування історичної памʼяті студентів на прикладі таких осіб як
З. Аркас, має велике значення.

Опубліковано
2019-11-13
Як цитувати
Дізанова, А. (2019). Формування історичної памʼяті студентів на прикладі діяльності З. Аркаса. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (40), C. 72-79. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/35