Феноменологія соціокультурної анімації у параметрах сучасних наукових досліджень
Ключові слова:
анімація, анімаційна діяльність, педагогічна анімація, соціокультурна анімація.
Анотація
У статті висвітлено деякі результати аналітичної роботи, що базувалися на науковому доробку фахівців, які у пошуках новітніх підходів підвищену увагу приділяють соціокультурній анімації. У статті обґрунтовується соціально-педагогічний запит на соціокультурну анімацію як чинник стимулювання просоціальної активності підростаючого покоління і, водночас, як ресурс, задіяність якого у професійній діяльності
сучасного педагога сприятиме пропедевтиці порівняно нового явища серед дитячої спільноти – соціально-пасивний характер життєдіяльності на тлі домінуючої інноваційної установки в реалізації власних соціокультурних потреб.
Опубліковано
2021-02-17
Як цитувати
Лесіна, Т. (2021). Феноменологія соціокультурної анімації у параметрах сучасних наукових досліджень. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (49), C. 54-62. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/339