Особливості викладання дисципліни «Музичне мистецтво» в закладах загальної середньої освіти у дистанційному форматі

  • Олена Бухнієва, Ван Ченьсі Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: музично-педагогічна діяльність, дистанційне навчання, онлайн навчання, модель змішаного навчання, інформаційні технології

Анотація

У статті викладається матеріал про те, що у зв’язку з високими темпами комп’ютеризації повсякденного та професійного життя людини назріла реальна потреба використання цифрових технологій як інструментів для досягнення конкретних цілей, вирішення різноманітних завдань, проведення експериментів, моделювання ситуацій, прогнозування; у сучасних умовах необхідність запровадження інформаційно-цифрових технологій у процесі освіти безперечна. Доведено, що нині спостерігається тенденція продовження активного впровадження інформаційних технологій у навчальний процес. Використання електронних інформаційних технологій на навчальних заняттях затребуване, оскільки вони дозволяють проводити заняття цікаво та ефективно. У статті відображено позицію автора щодо ефективності дистанційного навчання на заняттях з музичного мистецтва під час освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти. Охарактеризовано стрімкий розвиток дистанційного навчання в освіті, зокрема у викладанні музичного мистецтва в університетах світу та країни. Доведено, що дистанційна форма навчання, зокрема модель змішаного навчання дає змогу створити системи безперервної освіти, загального обміну інформацією. У статті розглянуто переваги методів навчання, що ґрунтуються на дистанційних технологіях у професійній музично-педагогічній освіті в закладах загальної середньої освіти. Виконано порівняння дистанційного навчання з класичними методами очного та заочного навчання. У статті також розглядається питання у контексті розвитку професійної діяльності майбутніх вчителів музичного мистецтва при дистанційному навчанні: як і яким чином адаптувати освітню програму до нового сучасного освітнього середовища із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Охарактеризовано основні ключові компетентності вчителів музичного мистецтва у закладах загальної середньої освіти організації дистанційного навчання. Автор звертає увагу на необхідність цілеспрямовано та системно формувати відповідні компетенції у контексті дистанційного навчання майбутніх вчителів музичного мистецтва.

Опубліковано
2023-05-09
Як цитувати
Олена Бухнієва, Ван Ченьсі. (2023). Особливості викладання дисципліни «Музичне мистецтво» в закладах загальної середньої освіти у дистанційному форматі. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (62), С. 44-53. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/715