Методичні аспекти відбору та ранньої ігрової орієнтації юних футболістів з врахуванням їх індивідуальних особливостей

  • Станіслав Сапрун, Сергій Корнієнко Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка
Ключові слова: відбір футболістів, підготовка юних футболістів, тренер-викладач, навчально-тренувальний процес

Анотація

У роботі охарактеризовано особливості навчально-тренувального процесу юних футболістів. Визначено методи і засоби, визначено морфо-функціональну та рухову підготовку юних спортсменів відділення футболу ДЮСШ. Виконане дослідження показало, що проведення ранньої спортивної орієнтації у футболі сприяє складанню адекватної навчальної програми для ДЮСШ. На основі попереднього розподілу на амплуа Встановлено рівень взаємозв’язку між показниками морфо-функціональної та спеціальної підготовленості юних футболістів. Встановлені за час проведення дослідження фактори, що впливають на досягнення результатів юних футболістів, знаходяться в наступному процентному співвідношенні: 29% – технічна підготовленість, 15% – фізична обдарованість, 12% – функціональні можливості, 9% – фізичні можливості, 35% – інші, не вивчені (біомеханічні, медичні, психологічні та ін.), дозволили розробити і експериментально обґрунтувати методику раннього відбору юних футболістів, ефективність якої може сприяти процесу індивідуалізації вже на початковому етапі навчання. Отримані результати дослідження можуть використовуватися тренерами-викладачами з футболу для оптимізація навчального-тренувального процесу юних футболістів.

Опубліковано
2022-03-30
Як цитувати
Станіслав Сапрун, Сергій Корнієнко. (2022). Методичні аспекти відбору та ранньої ігрової орієнтації юних футболістів з врахуванням їх індивідуальних особливостей. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (58), С. 128-140. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/573