Stem-освіта як інноваційний засіб підвищення творчого потенціалу учнів

  • Микола Москалюк, Наталія Москалюк, Марія Лень Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, Україна
Ключові слова: STEM-освіта, дистанційне навчання, дистанційні технології, інформаційно-комунікаційні технології, учень

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність запровадження STEM-освіти під час навчання школярів загальноосвітніх шкіл. В даній публікації висвітлено особливості STEM-освіти, адже на сучасному етапі розвитку суспільства особливої уваги набуває зараз проблема формування самостійності учнів, спроможності отримувати, аналізувати інформацію та приймати оптимальні рішення, використовувати в практичній діяльності нові інформаційні технології. Впровадження системи STEM-освіти забезпечить всебічний розвиток і підготовку  та отримання знань учнями з різних освітніх областей природничих наук, інженерії, технологій та програмування, що в подальшому дозволить формування компетентного фахівця. Розглянуто, позитивні сторони, від впровадження елементів STEM-освіти і труднощі, які виникають під час його впровадження. Також наведено приклади інформаційних сайтів і додатків, які допоможуть як вчителям так і стимулюють учнів при впровадженні STEM-навчання. У даному дослідженні теоретично обґрунтовано доцільність використання STEM технологій, визначено основні переваги і недоліки використання даного навчання, можливості використання на заняттях та його вплив на формування особистості школярів. Визначені майбутні перспективи дослідження та важливість розглянутої проблеми на сучасному етапі розвитку суспільства. Розроблено рекомендації щодо запровадження технологій у педагогічний процес закладів освіти України для підготовки нової генерації конкурентоспроможних і компетентних фахівців. Зазначено, що з розвитком технічних можливостей методики та технології навчання з’явилася можливість використовувати нові організаційні форми навчального процесу, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології.

Опубліковано
2022-03-30
Як цитувати
Микола Москалюк, Наталія Москалюк, Марія Лень. (2022). Stem-освіта як інноваційний засіб підвищення творчого потенціалу учнів. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (58), С. 102-108. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/549