Деякі особливості формування правової компетентності молодшого бакалавра у ЗВО

  • Олена Літінська Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: компетенція, компетентність, правова компетентність, молодший бакалавр

Анотація

У статті розглянуто науковий статус базових понять «компетенція», «компетентність», «правова компетентність», «правова компетентність майбутнього фахівця», «правова компетентність молодших бакалаврів гуманітарних наук». Встановлено, що наукове визначення дефініції «компетентність» зумовило наявність різнопланових тлумачень та підходів до його вивчення. Наголошено, що правова компетентність майбутнього фахівця не може бути сформована без забезпечення високого рівня «правового виховання», «правової освіти», «правової культури». Розкрито сутність і специфіка компонентів правової компетентності: когнітивний, особистісний, аксіологічний, рефлексивно-гуманістичний. Доведено доцільність опрацювання основних компонентів правової компетентності суб’єктів освітнього процесу саме гуманітарного напрямку. Схарактеризовано основні компоненти правової компетенції молодших бакалаврів гуманітарних наук. Обґрунтовано, що правова компетентність молодших бакалаврів гуманітарних закладів освіти є необхідним компонентом професійної діяльності майбутнього фахівця. Підкреслено виняткову роль освітнього процесу сучасної вищої освіти у формуванні правової компетенції молодших бакалаврів гуманітарних закладів, як особистісно-професійну  якість студента.

Опубліковано
2021-11-15
Як цитувати
Літінська, О. (2021). Деякі особливості формування правової компетентності молодшого бакалавра у ЗВО. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (56), C. 174-181. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/502