Квест як форма навчання та контролю знань англійської мови для іноземних студентів у будівельних університетах

  • Ольга Драгомирецька Одеська державна академія будівництва та архітектури
Ключові слова: інноваційні технології навчання, квести, тести, формування мовної комунікативної компетентності, спосіб закріплення нових знань, виш

Анотація

У статті описується досвід використання авторських пошуків у вигляді квестів як виду інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови іноземним студентам 1-3 курсів будівельних спеціальностей Одеської державної академії будівництва та архітектури. Проаналізовано результати онлайн та офлайн квестів. Розглянуто вплив квестів на формування комунікативної компетентності іноземних студентів. Виділено переваги та недоліки проведення квестів онлайн та офлайн. Проаналізовано вплив впровадження квестів на навчальну успішність студентів-іноземців та їх навчальну мотивацію. Описано організацію студентської роботи підчас проведення квестів. Наведено компетенції, якими оволодівають студенти-іноземці за допомогою квестів. Наведено та проаналізовано труднощі, що виникають підчас роботи з квестами. Визначено, що квест може бути ігровою формою закріплення матеріалу. Визначено, переваги та обмеження квесту як навчальної технології (економія зусиль на запам’ятовування матеріалу, безстресовість). Визначено важливість етапності та поступовості у навчанні, що дозволяють застосовувати навчальні технології  у відповідності до рівня мовної, соціокультурної та прагматичної підготовки та ступеня володіння відповідними компетентностями. Визначено яку підготовчу роботу зі студентами потрібно впроваджувати в навчальний процес до проведення квесту, щоб результат участі в квесті був максимально ефективним й корисним для  навчання. З’ясовано, що повторення, та закріплення знань за допомогою багаторазового залучання нового матеріалу у повторюваних стереотипних контекстах використання у квесті допомагає студентам впоратися з подальшим тестуванням легше, що сприяє мотивації студентів для подальшого навчання та вдосконалення мовної компетенції. Визначено, що в групах, де проходили квест, студенти впоралися з тестовими завданнями більш вдало, ніж у тих групах, де не проходили квесту до тестування. Помічено, що можливість використання соціокультурно спрямованих завдань, зокрема у вигляді квестів, справляє позитивний вплив на особистісно-психологічні та навчальні показники.

Опубліковано
2021-11-15
Як цитувати
Драгомирецька, О. (2021). Квест як форма навчання та контролю знань англійської мови для іноземних студентів у будівельних університетах. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (56), C. 103-112. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/492