Упровадження новітніх технологій в освітній процес при викладанні хімії та біології у закладах освіти
Анотація
На сучасному етапі розвитку в освітньому процесі закладів освіти все більше уваги приділяється упровадженню й використанню інноваційним педагогічним технологіям. Реформування системи освіти при цьому передбачає її відкритість і варіативність, різноманіття форм і методів організації навчальної діяльності, тобто диференціацію навчання. Зазначимо, що в різних країнах світу пильна увага приділяється вдосконаленню системи природничої освіти, в тому числі й хімічної. У статті висвітлюється проблема реалізації проектної діяльності в освітньому процесі, її стан та аналіз упровадження.З метою вивчення стану організації проектної діяльності в шкільній практиці проведено опитування вчителів та здобувачів освіти, а задля отримання результатів щодо ефективності запропонованої методики (методу проекту), проводилися звичайні уроки біології без використання проектної діяльності й уроки, на яких використовувався метод проекту. Також, серед методів і технологій активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти, автором приділено увагу методу неформальної дискусії.У статті висвітлюються не лише переваги новітніх методів навчання, а й деякі проблеми з упровадження проектної діяльності на уроках біології.