Упровадження новітніх технологій в освітній процес при викладанні хімії та біології у закладах освіти

  • Ольга Глоба Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Ключові слова: новітні педагогічні технології, методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, природничі науки, біологія, хімія, проектна діяльність

Анотація

На сучасному етапі розвитку в освітньому процесі закладів освіти все більше уваги приділяється упровадженню й використанню інноваційним педагогічним технологіям. Реформування системи освіти при цьому передбачає її відкритість і варіативність, різноманіття форм і методів організації навчальної діяльності, тобто диференціацію навчання. Зазначимо, що в різних країнах світу пильна увага приділяється вдосконаленню системи природничої освіти, в тому числі й хімічної. У статті висвітлюється проблема реалізації проектної діяльності в освітньому процесі, її стан та аналіз упровадження.З метою вивчення стану організації проектної діяльності в шкільній практиці проведено опитування вчителів та здобувачів освіти, а задля отримання результатів щодо ефективності запропонованої методики (методу проекту), проводилися звичайні уроки біології без використання проектної діяльності й уроки, на яких використовувався метод проекту. Також, серед методів і технологій активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти, автором приділено увагу методу неформальної дискусії.У статті висвітлюються не лише переваги новітніх методів навчання, а й деякі проблеми з упровадження проектної діяльності на уроках біології.

Опубліковано
2021-11-15
Як цитувати
Глоба, О. (2021). Упровадження новітніх технологій в освітній процес при викладанні хімії та біології у закладах освіти. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (56), C. 73-81. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/489