Формування екологічного етикету магістрів: погляд з позиції сучасної педагогічної науки
Анотація
У статті розглядаються особливості виховання у магістрантів екологічного етикету – важливою особистісно-професійної якості. Аналізується своєрідність магістерської підготовки фахівців, а також ресурсність системного, компетентнісного та суб’єктно-діяльнісного підходів. Схарактеризовано деякі інтерактивні педагогічні технології комплексного впливу на позитивну динаміку процесу збагачення екологічного етикету студентів магістратури, що здійснено на основі результатів аналітичної роботи в цьому відношенні, котра базувалася на кращих вітчизняних і зарубіжних практиках. Визнано, що проблемною площиною, у межах якої доцільно спрямувати подальші наукові розвідки, є підвищення мотивації майбутніх магістрів до екологовідповідальної поведінки, усвідомлення ними на рівні переконань імперативу екологічної культури.