Формування екологічного етикету магістрів: погляд з позиції сучасної педагогічної науки

  • Мехді Джамел Брахмі Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: професійна підготовка магістрів, екологічний етикет, суб’єкт екологічно відповідальної поведінки

Анотація

У статті розглядаються особливості виховання у магістрантів екологічного етикету – важливою особистісно-професійної якості. Аналізується своєрідність магістерської підготовки фахівців, а також ресурсність системного, компетентнісного та суб’єктно-діяльнісного підходів. Схарактеризовано деякі інтерактивні педагогічні технології комплексного впливу на позитивну динаміку процесу збагачення екологічного етикету студентів магістратури, що здійснено на основі результатів аналітичної роботи в цьому відношенні, котра базувалася на кращих вітчизняних і зарубіжних практиках. Визнано, що проблемною площиною, у межах якої доцільно спрямувати подальші наукові розвідки, є підвищення мотивації майбутніх магістрів до екологовідповідальної поведінки, усвідомлення ними на рівні переконань імперативу екологічної культури.

Опубліковано
2021-11-15
Як цитувати
Брахмі , М. Д. (2021). Формування екологічного етикету магістрів: погляд з позиції сучасної педагогічної науки . Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (56), С. 37-42. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/485