Використання методики «експериментальної деформації» задля формування культури вчителя образотворчого мистецтва

  • Іван Пастир Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: образотворче мистецтво, експериментальна деформація, метод проектів, навчальний процес, художня освіта.

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування особистої культури вчителя образотворчого
мистецтва (ОТМ). Особливе значення для вирішення цієї проблеми відводиться методиці
«експериментальної деформації» в процесі формування особистої культури вчителя ОТМ
та виявленню ролі в цьому процесі методів проектів. Методика деформації поширюється
і на закони композиції, і на стиль письма, і на формотворення, і на колорит тощо.
Організаційно-педагогічною основою професійного становлення фахівця є складно
структурована система підготовки студентів до художньо-творчої діяльності.
Механізм представлений у вигляді становлення, який розширює та поглиблює професійну
свідомість, здійснює оптимальний вибір форм візуального спілкування. Структура й
організація цієї системи забезпечують єдність психолого-педагогічної й мистецької
підготовки та неперервність професійного розвитку. Тому важливо поєднувати
психолого-педагогічну та художньо-творчу підготовку вчителя образотворчого
мистецтва.
Теоретично обґрунтована й експериментально перевірена система художньо-педагогічної освіти студентів покладена в основу розроблених навчальних програм,
науково-методичних посібників, спецкурсів та факультативів кафедри образотворчого
мистецтва Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Створений
навчально-методичний комплекс креативно використовується викладачами,
методистами, вчителями мистецтва, студентами гуманітарних, художньо-педагогічних спеціальностей вищих та середньо-спеціальних закладів освіти.

Опубліковано
2021-07-07
Як цитувати
Пастир, І. (2021). Використання методики «експериментальної деформації» задля формування культури вчителя образотворчого мистецтва. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (53), C. 135-143. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/468