Особливості викладання навчальної дисципліни «Історія дошкільної педагогіки» у професійній підготовці майбутніх вихователів
Анотація
У статті висвітлена проблема підготовки майбутніх вихователів у виші при
викладанні навчальної дисципліни «Історія дошкільної педагогіки». Проведене
діагностування особливостей формування компетентності майбутніх вихователів щодо
усвідомлення взаємозв’язку між фактами, подіями, явищами і освітніми процесами в
минулому та сучасності. Визначено показники сформованості компетентності
майбутніх вихователів щодо усвідомлення взаємозв’язку між фактами, подіями, явищами
і освітніми процесами в минулому та сучасності. Діагностування проводилося до і після
проведення занять з навчальної дисципліни «Історія дошкільної педагогіки». Описано
методику підготовки майбутніх вихователів до формування компетентності майбутніх
вихователів щодо усвідомлення взаємозв’язку між фактами, подіями, явищами і
освітніми процесами в минулому та сучасності. Подано приклади організації
індивідуальної науково-дослідної роботи майбутніх вихователів при вивченні навчальної
дисципліни «Історія дошкільної педагогіки». Для визначення достовірності відмінності
між рівнями сформованості компетентності майбутніх вихователів щодо усвідомлення
взаємозв’язку між фактами, подіями, явищами і освітніми процесами в минулому та
сучасності до і після проведення занять з навчальної дисципліни «Історія дошкільної
педагогіки» використовувався багатофункціональний критерій згоди χ2 – Пірсона.
Доведено, що реалізація даної методики забезпечила підвищення сформованості
компетентності майбутніх вихователів щодо усвідомлення взаємозв’язку між фактами,
подіями, явищами і освітніми процесами в минулому та сучасності.