Використання методики М. Монтессорі для розвитку мовлення дитини

  • Вікторія Звекова Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: метод, спостереження, здатність дитини, педагогіка М. Монтессорі, порушення мови.

Анотація

У статті розглянуті поняття «педагогіка М. Монтессорі», «розвиток мовлення»
у дітей молодшого віку із загальним недорозвиненням мови. Проаналізовано роль педагога
під час навчання дітей з порушенням мови. Стаття присвячена відомому вченому-досліднику, філософу, психіатру і психологу, досвідченому дитячому лікарю – Марії
Монтессорі. Свого часу М. Монтессорі стала новатором і подвижником нових
гуманістичних ідей, творцем нового методу навчання дітей молодшого віку з порушенням
мовлення, який підкреслює розвиток власної ініціативи і природних здібностей дитини,
особливо за допомогою практичних ігор. Цей метод дозволяє дітям з порушенням мови
розвиватися в своєму власному темпі і дає можливість педагогам по – новому зрозуміти
дитину, допомогти йому не зациклюватися на одному, а гармонійно розвиватися,
відчуваючи опору і підтримку з боку дорослої людини. Автором статті проаналізовані
теоретичні основи педагогіки М. Монтессорі, подано загальну характеристику змісту
та засобів навчання в системі спеціальної освіти.

Опубліковано
2021-07-05
Як цитувати
Звекова, В. (2021). Використання методики М. Монтессорі для розвитку мовлення дитини. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (53), C. 66-73. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/458