Використання драматичних постановок у навчанні англійської мови: переваги та недоліки (частина І)
Анотація
Стаття під назвою «Використання драматичних постановок у навчанні англійської мови: переваги та недоліки (частина І)» складається з набору уривків із однойменної наукової роботи, написаної пані Ралукою Андронік – викладачем англійської мови з Тульчі – Румунія. (Наукові роботи, що стосуються методологічного аспекту викладання, являють собою інструмент оцінювання, на основі якого викладач може досягти найвищого рівня у викладанні, а саме згадана робота досягла найвищих результатів.)
Наукова робота нараховує 135 сторінок, та складається з обґрунтування та 4 розділів, висновків, додатків та бібліографії / посилань, в той час як наукова стаття нараховує 33 сторінки та містить 6 розділів, додатки та список використаних джерел. Кожен із цих розділів був підрозділом у главах 1 та 4 в оригінальній роботі. Розділ 1 представляє Вступ, який висвітлює роль драматичного твору в освіті, розділи 2 та 3 пояснюють сумісність драматичного твору та викладання, розділ 4 визначає цілі та завдання дослідження, що лежать в основі наукової роботи, розділ 5 представляє набір з 5 планів уроків, які було проведено під час експериментальної фазі дослідження, а розділ 6 пропонує висновки дослідження, за якими йдуть додатки з планами уроків.