Критерії, показники та рівні сформованості фахової компетентності майбутніх молодших медичних спеціалістів

  • Людмила Яковишена Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Ключові слова: фахова компетність, критерій, показник, рівень сформованості, молодший медичний спеціаліст.

Анотація

У статті розглядається критеріальний апарат сформованості фахової компетентності майбутніх молодших медичних спеціалістів закладів вищої освіти (ЗВО). Проаналізовані зміст понятть «критерій», «показник», «рівень» та взаємозв’язок між ними. На основі психолого педагогічного аналізу зазначено, що під поняттям «критерій» варто розуміти мірило, орієнтир, індикатор, як характеристику на основі якої
відбувається оцінка стану сформованості фахової компетентності майбутнього молодшого медичного спеціаліста, поняття «показник» визначає ознаку, доказ, свідчення, завдяки яким можна об‟єктивно оцінити навчальні досягнення студентів-медиків, під «рівнем» варто розуміти ступінь сформованості якостей спеціаліста, які забезпечать досягнення результату навчання. Для когнітивного, діяльнісно-операційного, особистісно-мотиваційного критеріїв виокремлені відповідні показники, що характеризують рівні сформованості – низький (інтуїтивний), середній (рефлексивний), достатній (евристичний), високий (креативний) методи та засоби діагностики. Проаналізовані показники, критерії та рівні дадуть змогу визначити сучасний стан та передбачити динаміку формування фахової компетентності навчально-допоміжного персоналу ЗВО.

Опубліковано
2021-02-25
Як цитувати
Яковишена, Л. (2021). Критерії, показники та рівні сформованості фахової компетентності майбутніх молодших медичних спеціалістів. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (42), C. 151-158. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/396