Розвиток соціальної активності сучасного студенства як соціально-педагогічна проблема
Анотація
Здійснення соціально-політичних та соціально-економічних реформ в державі зумовлює необхідність пошуку практичних шляхів організації успішної соціалізації студентської молоді, створення відповідних умов для її самоактуалізації, формування соціальної активності. Обґрунтовано, що творча самореалізація особистості неможлива без її соціальної активності у важливих сферах життєдіяльності. Якісними показниками соціальної активності студентів визначено допитливість, творчий інтерес, емоційність, захопленість, прагнення до творчих досягнень, прагнення до лідерства, прагнення до отримання високої зовнішньої оцінки, почуття обов'язку і відповідальності, особиста значущість творчої діяльності, прагнення до самоосвіти, самовиховання творчих здібностей. Експериментально перевірено форми і методи соціально-педагогічної роботи з розвитку соціальної активності студентської молоді університету (організація волонтерської діяльності, розробка соціальних проектів, робота в органах студентського самоврядування, розробка та реалізація соціально -педагогічних проектів,
залучення студентів до творчої діяльності тощо).