Принципи етноорієнтованої методики навчання української мови як іноземної (на прикладі арабського контингенту студентів)
Анотація
Досліджено питання методичної реалізації системи лінгвокультурної адаптації (ЛКА) в практиці навчання української мови іноземних студентів в умовах українського вишу, шляхи досягнення успішності міжкультурної комунікації на різних рівнях «студент– викладач», «студент – студент (представник іншої етнокультури)», «студент – полікультурна група», «студент – освітнє середовище». Розкрито роль етноорієнтованих компонентів у методичній системі лінгвокультурної адаптації, виокремлено схожості та розбіжності в організації навчального процесу у вищих
навчальних закладах України та арабських країн, розглянуто інтеграцію етноорієнтованого підходу і процесу лінгвокультурної адаптації під час навчання української мови як іноземної на прикладі арабського контингенту. Запропоновано методичні рішення для досягнення успішності лінгвокультурної адаптації в контексті міжкультурної комунікації.