Принципи етноорієнтованої методики навчання української мови як іноземної (на прикладі арабського контингенту студентів)

  • Валентина Луценко Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Ключові слова: українська мова як іноземна, лінгвокультурна адаптація, етноорієнтована методика, арабський контингент, інтеграція.

Анотація

Досліджено питання методичної реалізації системи лінгвокультурної адаптації (ЛКА) в практиці навчання української мови іноземних студентів в умовах українського вишу, шляхи досягнення успішності міжкультурної комунікації на різних рівнях «студент– викладач», «студент – студент (представник іншої етнокультури)», «студент – полікультурна група», «студент – освітнє середовище». Розкрито роль етноорієнтованих компонентів у методичній системі лінгвокультурної адаптації, виокремлено схожості та розбіжності в організації навчального процесу у вищих
навчальних закладах України та арабських країн, розглянуто інтеграцію етноорієнтованого підходу і процесу лінгвокультурної адаптації під час навчання української мови як іноземної на прикладі арабського контингенту. Запропоновано методичні рішення для досягнення успішності лінгвокультурної адаптації в контексті міжкультурної комунікації.

Опубліковано
2021-02-25
Як цитувати
Луценко, В. (2021). Принципи етноорієнтованої методики навчання української мови як іноземної (на прикладі арабського контингенту студентів). Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (42), C. 104-109. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/390