Застосування нових освітніх технологій у процесі навчання студентів іноземної мови за професійним спрямуванням: концептуально -дидактичний аспект 7

  • Ірина Андрейкова Одеський національний політехнічний університет
Ключові слова: нові освітні технології, навчання іноземної мови за професійним спрямуванням, вдосконалення навчально-методичної діяльності викладача іноземної мови, принцип модульності.

Анотація

Стаття присвячена уточненню концептуально-дидактичних засад нових освітніх технологій, конкретизації їх сутності і структури. Викремлено дидактичні вимоги щодо впровадження нових освітніх технологій під час викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Особлива увага приділена обгрунтуванню доцільності освітніх технологій навчання іноземної мови, заснованих на принципі модульності. Запропоновано методичні поради щодо вдосконалення педагогічної діяльності викладача технічного закладу вищої освіти з використання нових освітніх технологій у процесі навчання студентів іноземної мови професійного спрямування.

Опубліковано
2021-02-25
Як цитувати
Андрейкова, І. (2021). Застосування нових освітніх технологій у процесі навчання студентів іноземної мови за професійним спрямуванням: концептуально -дидактичний аспект 7. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (42), C. 7-12. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/376