Організація процесу формування конструктивних умінь здобувачів початкової освіти

  • Юлія Холостенко Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: художньо-конструктивна діяльність, дидактична структура уроку, трудове навчання, художня праця, організаційно-методологічні умови, модульний розподіл.

Анотація

У статті розглянуто організаційно-методологічні вимоги щодо формування конструктивних умінь учнів початкових класів на уроках трудового навчання; запропоновано педагогічні умови забезпечення художньо-конструктивної діяльності в умовах Нової української школи. Проаналізовано вимоги Державного стандарту щодо знань та вмінь учнів 1-2 і 3-4 класів в аспекті посилення самостійної діяльності, особистісного виконання простих геометричних зображень і вироблення критичного ставлення до навчальних досягнень у процесі засвоєння змісту програми з трудового навчання й художньої праці. Акцентовано увагу на структурних компонентах педагогічної взаємодії вчителя з учнями у процесі набуття технологічної компетентності. Представлено орієнтовну дидактину структуру уроку трудового навчання й методичні підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності з художнього та технічного конструювання на уроках трудового навчання. Модульний розподіл програми художньо-конструктивної діяльності впродовж трьох етапів (підготовчий, розвивальний і формувальний) дають можливість спрямувати роботу вчителя й учнів на оптимальне засвоєння способів побудови художніх і технічних форм, активізувати мотиви і способи предметно-перетворювальної діяльності. Систематизовано принципи та критерії художньо-конструктивної діяльності учнів
початкової школи.

Опубліковано
2021-02-05
Як цитувати
Холостенко, Ю. (2021). Організація процесу формування конструктивних умінь здобувачів початкової освіти. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (48), C. 214-219. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/311