Неформальна освіта дорослих у науково-педагогічній спадщині Пауло Фрейре
Анотація
Статтю присвячено проблемам освіти дорослих, зокрема одному з її видів – неформальній освіті. Здійснено аналіз науково-педагогічної літератури з досліджуваної теми. Автори описують загальні характеристики неформальної освіти дорослих, яка є складовою освіти впродовж життя.У статті подані дефініції «неформальної освіти дорослих», «письменності» та «функціональної письменності». Автори написали визначення «неформальної освіти дорослих», використовуючи такі лексикографічні праці, як «Освіта дорослих: Короткий термінологічний словник» та «Словник ключових термінів». Підкреслено, що письменність є інструментом для соціальних змін, і подано погляди Фрейре щодо цього питання. Наголошено на важливості статистичних даних щодо ситуації з неписьменністю та програмами поширення письменності. Подано інформацію про програми письменності ЮНЕСКО в період з 2008 по 2011 рік. Висвітлено наукові здобутки Пауло Фрейре у дослідженні неформальної освіти дорослих, зокрема письменності.