Педагогічне партнерство як чинник збагачення фізичної культури молодших школярів за інноваційними технологіями

  • Сергій Корнієнко Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: педагогічна школа, молодші школярі, початкова школа, батьки учнів початкової школи, педагогічна просвіта батьків, фізичне виховання молодших школярів, здоров’я дитини, родинні обереги.

Анотація

У статті розкрито особливості проведення занять педагогічної школи для батьків у початковій школі як інноваційної форми педагогічної просвіти батьків з метою забезпечення набуття ними системи необхідних та достатніх знань, умінь і навичок для проведення здорового способу життя в умовах родини. Обґрунтовано тематику та запропоновано форми проведення занять у кожному класі початкової школи, яку успішно апробовано упродовж десяти років у загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів № 17 міста Тернополя.

Опубліковано
2021-02-04
Як цитувати
Корнієнко, С. (2021). Педагогічне партнерство як чинник збагачення фізичної культури молодших школярів за інноваційними технологіями. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (48), C. 140-146. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/300