Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів-філологів з використанням інтерактивних технологій

  • Маріанна Князян Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: соціокультурна компетентність, інтерактивні технології, вчитель-філолог.

Анотація

 У статті розглядається проблема формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів з використанням інтерактивних технологій. Соціокультурна компетентність відображає систему знань про культурну спадщину різних народів, про правила мовленнєвого етикету, особливості вербального та невербального спілкування з представниками різних груп (соціальних, релігійних, професійних). До структури соціокультурної компетентності відносимо аксіологічний, теоретичний, функціональний компоненти. Основними етапами реалізації інтерактивних технологій є адаптаційний, репродуктивний, творчий.

Опубліковано
2021-02-04
Як цитувати
Князян, М. (2021). Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів-філологів з використанням інтерактивних технологій. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (48), C. 133-139. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/299