Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Філологічні діалоги
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 8 (2021): Філологічні діалоги
Опубліковано:
2022-04-28
Весь випуск
Макет
Статті
Сучасні драматургічні антології для дітей: необхідність українських смислів
Олена Бондарева
С. 3-8
Складні питання морфології української мови та їх висвітлення у шкільній та вишівській програмах
Марина Делюсто, Олена Барган
С. 9-18
Регіональний топос у творчості сучасних румуномовних поетів Буджака
Вікторія Демидчик-Асаржи
С. 19-27
Штрихи до неопублікованої поетичної спадщини Галини Гордасевич
Роман Дубровський, Юрій Левандовський
С. 28-33
Мультидисциплінарність як методологічна основа дослідження мов полілінгвального південнобессарабського ареалу
Андрій Колесников
С. 34-44
Формування архетипу матері у світовій культурі та літературі
Олена Лузанова
С. 44-50
Місце ергономіки в ономастичному просторі Кам’янця-Подільського: лінгвокультурний аспект
Людмила Марчук
С. 51-57
Лірика кілійського поета Валерія Виходцева крізь призму архетипної образності
Алла Погорєлова
С. 57-64
Формування локальної ідентичності: приклад Одеси
Ярослав Поліщук
С. 65-77
Невільнича лірика Ірини Калинець: текст і біографічний претекст
Галина Райбедюк
С. 78-88
Світлини як атрибутивне явище нефікційної прози шістдесятників
Олег Рарицький
С. 88-93
Автороцентричніссть творчого самовираження Михайла Драй-Хмари
Олег Томчук
С. 94-101
Функціонально-стилістичні особливості заголовків-парцеляцій
Лариса Топчий
С. 102-107
Інтермедіальність у поезії Віктора Неборака
Тетяна Цепкало
С. 107-112
Флорономени у мовотворчості Л. Костенко
Ірина Циганок
С. 112-117
Тваринний символізм в англосаксонському героїчному епосі «Беовульф»
Тетяна Шевчук, Тетяна Станєва
С. 118-124
Урок позакласного читання: «Хто ми?!» (за романом Світлани Талан «Розколоте небо», 11 клас)
Людмила Войтюк
С. 125-135
Орієнтовний план-конспект уроку літератури за методикою особистісно зорієнтованого та компетентнісного навчання
Ольга Криворотенко
С. 136-146
Вивчення творчості А. Чайковського в 7 класі: методичний аспект
Руслана Мельникова
С. 147-155
Написання знака м’якшення та апострофа (орієнтовний план-конспект уроку української мови за методикою компетентнісного навчання
Ольга Ходацька
С. 156-162
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів