Творчий підхід учителя до викладання української літератури в закладах загальної середньої освіти: проєкт українського культурного фонду «Українська література в коміксах»

  • Ольга Ходацька Київська гімназія-інтернат № 13
Ключові слова: педагогічна майстерність, учитель-філолог, українська література, проєкт, комікси, візуалізація, гейміфікація, читацька компетентність, саморозвиток

Анотація

У статті розглядається суть майстерності вчителя-філолога в новій українській школі, його творчого підходу до викладання української літератури в умовах змішаної форми навчання – онлайн і офлайн. У цьому контексті презентується авторський проєкт «Українська література в коміксах», що створює умови для творчої самореалізації здобувачів освіти, підвищує мотивацію до навчання і сприяє розвитку інтелектуальних здібностей, культури мовлення, активізує візуалізацію сприйняття матеріалу, формує навички пошуково-дослідницького характеру, інтересу учнівської молоді і до сучасної української літератури, й до віковічних творчих надбань, поширення української літератури і культури за кордоном.

Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Ходацька , О. (2023). Творчий підхід учителя до викладання української літератури в закладах загальної середньої освіти: проєкт українського культурного фонду «Українська література в коміксах». Філологічні діалоги, (9), С. 222-228. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/fildialohy/article/view/708
Розділ
Статті