Громадянська ідентичність учнів як базовий компонент нової філософії освіти
Ключові слова:
громадянська ідентичність, громадянська компетентність, методика навчання, Нова українська школа, культурно-національна ідентичність, ціннісно-смислова сфера особистості
Анотація
Стаття присвячена аналізу проблеми формування в учнів засобами української літератури глибоко усвідомленого самосприйняття як громадян України. Ми висвітлюємо іманентні характеристики громадянської ідентичності та основні шляхи формування ціннісно-смислової сфери особистості для досягнення цієї мети на уроках української літератури.
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Удовиченко , Л. (2023). Громадянська ідентичність учнів як базовий компонент нової філософії освіти. Філологічні діалоги, (9), С. 166-172. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/fildialohy/article/view/700
Розділ
Статті