Розвиток мовлення учнів загальноосвітніх шкіл у процесі навчання іменних частин мови (на матеріалі прикметника у школах з російською мовою викладання)

  • Руслана Мельникова Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Анотація

Аналіз результатів експериментального навчання показав, що часткове введення додаткових відомостей про стилістичні можливості та
функціонування прикметників у різних типах мовлення; система вправ, спрямованих на розширення словникового запасу учнів, міцного засвоєння лексичних, орфоепічних та граматичних норм у сфері прикметника; розкриття семантико-стилістичних особливостей цієї частини мови та вміле їх використання у власних висловлюваннях значно піднесли рівень мовленнєвої культури учнів. Крім того, такий підхід сприяв підвищенню інтересу школярів до уроків мови, до навчання взагалі та самостійної роботи над собою зосібна.

Опубліковано
2020-04-06
Як цитувати
Мельникова, Р. (2020). Розвиток мовлення учнів загальноосвітніх шкіл у процесі навчання іменних частин мови (на матеріалі прикметника у школах з російською мовою викладання). Філологічні діалоги, (1), C. 146-156. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/fildialohy/article/view/125
Розділ
Статті