Принципи відбору навчального матеріалу і тематика проблемних ситуацій для формування англомовної професійно орієнтованої компетенції у діалогічному мовленні майбутніх психологів

  • Юлія Зінов'єва Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Анотація

У межах статті досліджено принципи відбору проблемних ситуацій для формування англомовної професійно орієнтованої компетенції у
діалогічному мовленні майбутніх психологів; визначили риси, характерні для проблемних ситуацій, придатних для використання в процесі навчання; за допомогою проведеного анкетування виділили найбільш актуальні для майбутніх психологів усно-мовленнєві сфери й тематику проблемних ситуацій.

Опубліковано
2020-04-02
Як цитувати
Зінов’єва, Ю. (2020). Принципи відбору навчального матеріалу і тематика проблемних ситуацій для формування англомовної професійно орієнтованої компетенції у діалогічному мовленні майбутніх психологів. Філологічні діалоги, (1), C. 211-216. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/fildialohy/article/view/116
Розділ
Статті