Субʼєкт-cуб’єктні взаємини як цінності виховання толерантності учнів початкової школи

  • Жанна Шинкарьова Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: суб’єкт-суб’єктні відносини, толерантне спілкування, особистий приклад, соціальне партнерство, фасилітація, коучинг, тьюторство.

Анотація

У статті наголошено на необхідності формування педагогічно-доцільних суб’єкт-суб’єктних відносин всіх учасників навчально-виховного процесу, задля створення міцної бази
розвитку демократично-правової держави, чому насамперед передує формування навичок
толерантного спілкування, розбудови конструктивного спілкування сучасних школярів.
Доведено, що найефективнішим методом виховання та розвитку школярів – є особистий
приклад педагога та толерантне міжособистісне спілкування суб’єктів навчально-виховного
процесу. Більш детально розглянуто такі результативні технології педагогічної взаємодії
як коучинг, тьюторство та фасилітація.

Опубліковано
2019-12-09
Як цитувати
Шинкарьова, Ж. (2019). Субʼєкт-cуб’єктні взаємини як цінності виховання толерантності учнів початкової школи. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (45), C. 202-207. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/82