Ефективність методу проектів у професійній підготовці викладача вищої школи
Анотація
У статті розглядаються шляхи модернізації сучасної освіти, які зумовлюються
конструктивним, перетворюючим характером культури сьогодення. Зазначається, що
пошуки нових освітніх технологій, спрямованих на практичне, на відміну від
теоретичного, засвоєння знань, вкотре привернули увагу педагогів до методу проектів,
історія якого в освіті налічує понад чотириста років. Історії виникнення та становлення
методу проектів у освіті присвячені роботи Е. Коллінгз, М. Нолла, Ю. Олькерса, Є.
Полат, В. Стернберг, К. Дю Чарм та інших дослідників. У статті акцентується увага на
тому, що метод проектів визнано як перспективний метод розвитку у студентів
навичок ХХІ століття та навичок мислення високого рівня.