Імператив інклюзивної освіти: особистісно-професійна здатність майбутнього фахівця до реалізації
Анотація
Інклюзія – порівняно нове явище як у вітчизняній освітній сфері, так і в українському
соціумі. Якісна особистісно-професійна підготовленість студентів, які набувають у вищій
школі педагогічні спеціальності, є запорукою успішної інклюзивної освіти. Осмислення
професійної підготовки майбутніх фахівців до реалізації ідей інклюзії в контексті
системного підходу, інтерактивні форми засвоєння студентами базової навчальної
дисципліни «Інклюзивна освіта», творче запозичення ідей, що містить вітчизняний і
конструктивний зарубіжний досвід розробки стратегій професійної діяльності фахівців в
умовах інклюзивного середовища – площина ресурсів вітчизняної вищої школи, задіяність
яких сприятиме розвʼязанню новопосталих проблем інклюзивної освіти.