Педагогічна стратегія використання хмарних сервісів в активізації інтересу учнів старшої школи до вивчення іноземних мов

  • Катерина Довгополик Ізмаїльський державний гуманітарний університет
  • Алла Бражнікова Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: іноземна мова, хмарні сервіси, інтерес, активізація, старша школа, засіб навчання, метод навчання, компетентність.

Анотація

В статті розглянуто педагогічний потенціал новітніх засобів навчання, зокрема,
хмарних сервісів для мотивації та активізації інтересу старшокласників до вивчення
іноземних мов. Розкрито поняття інтересу, хмарних сервісів та хмаро орієнтованих
засобів навчання. Акцентовано увагу на необхідності розуміння педагогом основних
вікових та психологічних особливостей учнів задля якісної та продуктивної роботи.
Наведено класифікацію хмарних сервісів в залежності від методів навчання під час
вивчення іноземної мови. Висвітлено можливості, що надають хмарні сервіси вчителюпредметнику та їх вплив на інтерес учнів, а також перспективи дослідження з даної
теми.

Опубліковано
2019-12-09
Як цитувати
Довгополик, К., & Бражнікова, А. (2019). Педагогічна стратегія використання хмарних сервісів в активізації інтересу учнів старшої школи до вивчення іноземних мов. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (45), C. 44-52. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/62