Науково-теоретичні особливості використання інформаційних технологій в початковій школі

  • Ольга Кіосак Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: нова українська школа; вчителі початкових класів; підвищення кваліфікації; підготовка педагогів; використання інформаційних технологій; професійна діяльність; результати навчання.

Анотація

Впровадження в школи НУШ ставить завдання вдосконалення професійної компетентності вчителів, в тому числі в області інформаційних і комунікаційних технологій. Зміни в професійній діяльності вчителів початкових класів в розвиненому інформаційному освітньому середовищі актуалізує підготовку по ІКТ, в світлі вимог стандарту початкової школи. На практиці, проектуючи отримані в ході підвищення кваліфікації навички на навчально-виховний процес, вчителі, будуть здатні реалізувати основні цілі початкової освіти.

Опубліковано
2020-11-02
Як цитувати
Кіосак, О. (2020). Науково-теоретичні особливості використання інформаційних технологій в початковій школі. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (48), C. 112-121. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/247