Особливості викладання навчального курсу «Інформаційна культура діяльності сучасного фахівця»

  • Олена Смалько Камʼянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Ключові слова: інформаційна культура, інформаційна грамотність, цифрова грамотність, інформаційне суспільство, інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрова компетентність.

Анотація

У статті описуються особливості викладання університетського навчального
курсу «Інформаційна культура діяльності сучасного фахівця», обґрунтовується
важливість його вивчення в сучасну епоху інформаційно-комунікаційних технологій,
розкриваються основні поняття, повʼязані з феноменом інформаційної культури. В
роботі також описуються витоки теорії інформаційного суспільства, перелічуються
поширені моделі і концепції його розвитку, зазначаються науковці, які досліджували
проблеми розвитку інформаційного суспільства та формування інформаційної культури
його мешканців. Наведено перелік основних документальних джерел, що утворюють
організаційно-правове забезпечення інформаційної культури і теоретико-методичні
засади її формування, які варто пропонувати для реферативного ознайомлення
студентам. Зроблено короткий огляд сфер цифрової компетентності сучасної людини і
описано зміст останньої версії Європейської рамки цифрової компетентності для
громадян, використання якої може сприяти підвищенню рівня інформаційної
грамотності фахівців різних профілів і покращенню якості освіти в цілому. Розгляд
впродовж навчального курсу основних положень Рамки цифрової компетентності може
також стати корисним досвідом для цілеспрямованих студентів, які планують зробити
вдалу карʼєру у вибраній професійній сфері

Опубліковано
2019-12-09
Як цитувати
Смалько, О. (2019). Особливості викладання навчального курсу «Інформаційна культура діяльності сучасного фахівця». Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (45), C. 155-162. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/76